pirmdiena, 2023. gada 18. septembris

TĒVU DIENA 2023

 Tēvu diena 2023

Saņem manu mazo roku

Savā lielā plaukstā,

Sasildi un drosmi dod

Ceļa brīdī aukstā.

Paņem mani savās rokās ,

Uzcel augstu plecos – 

Lai mans mazums lielāks top, 

Lai es tālāk skatos,

Lai es redzu tālāk priekšā, 

Lai es redzu to, kas būs. 

Palīdzi man mazās dienās,

 Kas tik ātri lielas kļūst!


    Šogad kopīgiem spēkiem tika risināti uzdevumus četrās dažādās pieturvietās. Mūzikas pieturā bija iespēja iejusties bungu virtuozu lomās, mākslas pieturā bija iespēja radoši izpausties zīmēšanā ar ciet acīm, intelektuālajā pieturā bija jāatbild uz āķīgiem jautājumiem gan par izglītības iestādi, gan par aktuālām tēmām valstī, sporta pieturā fiziski pārbaudījumi kopā ar bērnu. Šogad tika iedibināta tradīcija – pievilkšanās pie stieņa, kopā tēti pievilkās vairāk kā 500 reizes. Vakara noslēgumā mielojāmies ar visgardāko ābolu plātsmaizi.